AntiInformatika


Nem informatika ellenes blog. Antiról és informatikáról. (Nem)mindennapi érdekességekről, problémákról és megoldásukról az informatika és Anti háza tájáról.

Óriásrovar támadás és időjárási anomália a sípályán

2008.01.15. 12:15 | NobodyBuilder | Szólj hozzá!

Címkék: óriásrovar st. corona mönichkirchen mariansee

7végén lehet, hogy megyünk egy kicsit snowboardozni St. Coronára Ausztriába. Ránk férne egy kis kikapcsolódás.

Az ilyenkor szokásos oldaltúrámat jártam most is végig.

Megnéztem esett-e friss hó vagy netán esni fog.
http://www.snow-forecast.com/maps/dynamic/europe
Sajnos egyik sem jött be... Január elseje óta a közelebbi sípályákon nem esett említésre méltó hó. :-(

Aztán megnéztem a bergfex-en Corona eljövendő időjárását, a hójelentést és a webkamerát.
http://hu.bergfex.com/stcorona/webcams/c582/
Semmi bíztatót nem láttam, napközben +6C° fokok, utolsó hóesés 2008.01.01. jó jeges lehet... Csütörtökre és vasárnapra itthon is meg kint is kicsit esősebb időt ígérnek, hátha hullik addig egy kis hó.

Na jó, nagyon nincs még kedvem dolgozni, nézelődjünk még...

Megnéztem még pár közeli pályát is...
Mönichkirchen-Mariansee, kb. ugyanannyira van mint Corona, ha sok hó van tűrhető pálya.
Megnéztem a webkameráját a pályának...
http://www.wetterpanorama.at/niederoesterreich/moenichkirchen/iframe.htm
Lapozzátok végig az egész időintervallumot...

Egész "profi" megoldás, ahogy a pásztázó webkamerát utánozzák... :-)



Itt találtam az óriásbogarat, ami megtámadta a pályát 13:00 órakor, 16:00-kor már esett a hó, aztán 17:00-ra teljesen elolvadt...
Kicsit lemaradtak a frissítéssel...

Voltam A.

A bejegyzés trackback címe:

https://antiinformatika.blog.hu/api/trackback/id/tr86298214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása